čtvrtek 4. července 2013

Inspirace č. 2

Dobré ráno!:)
Co máte dnes v plánu? Před námi je prodloužený víkend,na který už se neskutečně těším. Včera jsem po delší době dorazila domů,tak si užívám domácí pohody. Večer jsme si s rodiči otevřeli lahev výborného vína a já pro všechny nachystala můj oblíbený salát z rukoly a rajčátek. Salát jsem zakapala olivovým olejem a balsamicem,navrch dala osmahnuté kuřecí nudličky,posypala parmezánem (miluju ho!) a semínky. Výborné,rychlé a jednoduché! V současné době je to můj nejoblíbenější salát. Co vy a rukola? Ne každému sedne. Musí se dobře dochutit a kombinace s balsamicem,rajčátky a parmezánem je dokonalá.
Ráno jsem byla poměrně brzo vzhůru,tak jsem se nasnídala (toustíčky,banán a arašídové máslíčko) a teď se tak nějak poflakuju:) Pořád si nemůžu zvyknout,že mám po státnicích a nemusím se učit. Divné.
Mám pro Vás další nálož fotek jídla,co se mi nashromáždily v mobilu. Neskutečně mě baví se s jídlem "piplat" tak,aby na talíři vypadalo hezky. Focení je moje další úchylka a třeba moji rodiče to úplně nesnášejí:D

Krémové avokádové těstoviny podle http://delicious-blog-lucie.blogspot.cz/ . Já použila celozrnné mašličky z DM drogerie.
"Mixiťácká" snídaně
..Už jsem vám říkala,že miluju avokádo?:)
Večeře...Celozrnná bagetka s máslem a uzeným lososem (není vidět),k tomu vajíčko natvrdo a zelenina
První domácí sushi!
..A na závěr: I já občas ráda zhřeším!:)


9 komentářů:

  1. co si děláš z avokáda nejradši? :) já zkoušela akorát kakaovou pastu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak musím říct,že napoprvé mi avokádo nechutnalo. Získalo se mě až napodruhé:) Nejradši mám pomazánku (rozmačkám avokádo,přidám žervé,pepř ze mlýnku,sůl a limetu) a mažu na opečené tmavé toasty-ale to je taková klasika:) Taky ho občas přidávám nakrájené do salátů,je to příjemná změna.
      Jak jsi dělala tu pastu? Těším se,až z něj vyzkouším něco nového:)

      Vymazat
  2. dobré ráno!:) prodloužený víkend strávím po dlouhé době s maminkou :) (ty víš proč), takže si obě užijeme domácí pohody :)
    s rukolou ještě nemám tu čest :) ale takový salátek bych si hned dala!
    bez učení je to divné co! :) ale užívej si toho, i "piplání se" s jídlem (taky to miluju:D)
    avokádo a já nejsme kámoši:( a sushi jsem ještě neměla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kami,držím pěsti,ať všechno dopadne jak má :*
      Rukola je fakt zvláštní a přijde mi,že ji lidi buď milujou nebo nesnáší...
      Bez učení budu minimálně do října,než nastoupím na navazující studium,ale už se na to strašně těším. Poznám úplně jiné lidi:)
      Má první zkušenost s avokádem taky byla tragická,ale dala jsem mu druhou šanci a získalo si mě:)

      Vymazat
  3. :-D stydim se ale ja bych v prvni rade hnapla po tom cukrovi zrejme :-D samozdrejme to ostatni vypada chutneji! :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není se za co stydět!:) O čem by ten život byl,kdybychom občas nehřešili..

      Vymazat
  4. jéé, první domácí sushi jsem zkoušela zrovna včera :D a parmezán taky miluju :) akorát rukola mi moc nezachutnala, ale jak píšeš, je to asi o způsoby přípravy :))
    mňam, bagetku s lososem bych si dala hned teď :D jo a s jídlem se taky ráda "piplu", naštěstí rodiče to asi zatím nějak nepostřehli, nebo nevím, ale nekomentují to :D a když fotím před kamarádama, tak těm to divný není od té doby, co frčí instagram :D (mimochodem tam jsem tě začla sledovat a supr fotky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee a jak sushi dopadlo? Mě příjemně překvapilo,že to vlastně tak složité není:)
      Parmezán cpu uplně do všeho,dodá jídlu fakt skvělou chuť.
      Naši to teda postřehli a kroutí nad tím hlavou,tak před nima jídlo fakt radši nefotím:D
      Děkuju!:) Jakou tam máš přezdívku?

      Vymazat
  5. Mňam. Ty těstoviny.. Miluju mašličky! :D

    OdpovědětVymazat