pondělí 1. července 2013

Zdravím všechny příznivce zdravého životního stylu, který tolik miluju, ale cesta k němu nebyla vždy úplně jednoduchá. Tenhle blog bude a dobrém zdravém jídle, pohybu a radosti z něj, každodenním životě a také o mně :) Abyste věděli, s kým máte tu čest: Je mi dvacet dva let, jsem čerstvá absolventka bakalářského oboru (který velmi úzce souvisí s tématem blogu), baví mě život, moji přátelé a rodina, kultura obecně, dobré a zdravé jídlo, pohyb a spoustu dalších věcí, na které třeba přijde řeč časem. Přeji Vám hezký den a příjemné počtení, snad se Vám blog bude líbit :)

2 komentáře:

  1. Ahoj,

    taky jsem si nedávno založila blog, tak budu ráda, když se na něj tu a tam taky podíváš :)

    http://leiachcebytfit.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. Vítej, já určitě budu ráda nahlížet, žiješ podobným stylem a chutěmi, přesně jako já, tak určitě pro mě budeš dobrou inspirací a možná i já pro tebe, kdyby jsi chtěla nakouknout, tak mlj taky čerstvý blog je tu ;-) http://changelucylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat