neděle 8. září 2013

Zeleninový salát s avokádem, syrovátkovým sýrem a chlebem Naan

Přeju krásnou neděli!:)
Dnes jsem tady s receptem na jednoduchý a moc dobrý salát. Přes léto si saláty v různých variacích dělám hodně často. Počasí k tomu úplně nabádá a navíc máme spoustu vlastní čerstvé zeleniny. Tak hurá do toho, na podzim saláty už moc nezahřejí...

Na dvě porce si nachystáme:
  • hooodně zeleniny podle chutí a možností (já použila rajčata, okurku, ledový salát, kukuřici z plechovky a černé olivy)
  • půlku avokáda (musí být dost pevné, aby se vám v salátu "nerozblemcalo")
  • olivový olej na zakápnutí zeleniny
  • syrovátkový sýr z Lidlu
  • salátové koření a bazalku
  • semínka, oříšky na posypání salátu
  • chlebové placky Naan nebo jiné pečivo

Postup je až směšně jednoduchý, ale tak pro jistotu ho napíšu. Na talíř/do misky si pokrájíme zeleninu na stejně velké kousky a promícháme. Já ještě přidala olivy, kukuřici a zakápla olivovým olejem. Navrch jsem nakrájela avokádo na kostičky a zakápla trochou limety, aby rychle nezhnědlo.  Na salát jsem nadrobila syrovátkový sýr, posypala ho salátovým kořením a směsí semínek/oříšků. Mezitím jsem v troubě rozpekla chlebové placky Naan, které jsem měla z M&S. Jelikož jsem chystala večeři pro sebe a maminku, salát jsem podávala ještě se sklenkou dobrého bílého vína. Dobrou chuť!:)


8 komentářů:

  1. Mňami, vypadá to hrozně moc krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dobré to bylo!:) Dneska si to asi zopakuju,akorát si dám jiné pečivo:)

      Vymazat
  2. Taky mám saláty v létě nejradši, tento vypadá krásně, mám pocit, že každý salát obsahující avokádo musí být výborný;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trvalo mi hodně dlouho, než jsem avokádu přišla na chuť, ale teď bych ho cpala všude!:) Lepší je takové to černé,má mnohem jemnější a máslovější chuť;)

      Vymazat
  3. mňam, já miluju saláty v létě :) a teďka na podzim se budu snažit o nějaké krémové polévky, tak uvidím :)
    po těch Naan plackách jsem kdysi už pokukovala, doporučila bys mi je, nebo nic extra? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky miluju saláty!:) Zato nejsem moc polévková..
      Určitě je zkus! Já měla česneko-koriandrové a oproti běžnému pečivu je to příjemná změna. Rozpekla jsem je v troubě a byly teplé a křupavé,mňam!:)

      Vymazat
  4. Dobrý den,

    Všimli jsme si, že máte spoustu chutných receptů na vašem blogu a chtěli bychom Vám představit naši novou webovou stránku http://www.vyhledejrecepty.cz/ kde si naši uživatelé mohou vybírat z více než 85 000 posbíraných receptů. Na stránce jsme vytvořili také žebříček Tob blogů, kde najdete všechny přidané blogy a můžete přidat i ten Váš. My zkopírujeme všechny recepty a uživatelé je pak mohou nalézt pomocí našeho vyhledávače. Tím pádem se zvýší návštěvnost Vašeho blogu. Nemusíte se obávat, vše Vám nabízíme zcela zdarma.

    Vyhledejrecepty.cz má své sesterské webové stránky na celém světě. Budeme velmi rádi když se stanete součástí této velké rodiny.

    V případě že máte nějaké otázky obraťte se na nás.

    S pozdravem,
    info@vyhledejrecepty.cz

    OdpovědětVymazat